- Egészségügyi termékek
- Újdonságok
- Akciók
- Aroma best of Vape42
- 3 Baccos
- 510 Cloud Park SnV
- 814
- Angolo della Guancia
- Antimatter
- Atmos Lab
- Azhad's Elixirs
- Baker Flavors
- Bang Juice SnV
- Barehead SnV
- Bozz Pure
- Cat Club/Copy Cat
- Charlie's Chalk Dust
- Chef's Vapour
- Cubarillo Flavours SnV
- Dampflion
- Dash One SnV
- DIY or DIE
- Dinner Lady SnV
- Don Cristo SnV
- Dr. Fog SnV
- Dreamods
- E-juice Makers
- Egoist SnV
- Element Eliquids SnV
- Elf Liquids SnV
- Evergreen SnV
- Five Pawns SnV
- FM Tobacco Bastards
- Full Moon
- Go Bears SnV
- Halo
- Imperia
- Inawera
- Infamous SnV
- Just Jam
- Journey SnV
- Kapka's Flava
- Kings Crest
- KTS
- Ladybug juice
- Loaded SnV
- Maori by Full Moon
- Mystic Juice SnV
- Nasty Juice SnV
- OHF! SnV
- Ohm Boy
- Omerta Liquids SnV
- PJ Empire
- Psycho Bunny
- Revolute
- Riot Squad SnV
- Saint Clouds SnV
- Six Licks SnV
- Smores Addict
- Strapped Soda SnV
- Supervape
- Supreme-e
- T-Juice
- The Fuu
- TNT Vape
- TPA aromák
- Twelve Monkeys SnV
- Twisted Flavors
- Vampire Vape
- Vapour Mountain
- Waffle Collection SnV
- Flakonok, PG, VG
- Li-ion akkuk, Xtar töltők
- Huzal, vatta, kellékek
- Táskák, hordozó tokok
- Szilikon tokok
- Kiegészítők
Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
- Üzemeltetői adatok
- Üzletszabályzat
- Rendelési információk
- A megrendelések feldolgozása
- A rendelés menete
- Szállítási módok és díjaik
- Fizetési módok
- Csomag átvétele
- Elállási jog
- Jótállás, garancia
- Adatkezelés
- Kapcsolat
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Nasrullah Kft.
Székhely: 1149 Budapest, Beckó u. 3. (nem üzlet!)
Adószám: 23903038-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-983481
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: vape42.hu@gmail.com
Telefonos elérhetőség: 06-30-6636399
Bankszámlaszám: 10700536-73939476-51100005 (CIB Bank)
Tárhelyszolgáltató: KontorNET Bt. 9081 Győrújbarát, Fő u. 45. info"kukac"startuzlet.hu
Üzletszabályzat
A Vape42.hu webáruházban csak az a személy vásárolhat, aki a rendelés során érvényes adatokat ad meg, elfogadja az üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek veszi. Megrendelésével a vásárló kijelenti, hogy megértette és elfogadja a következőket:
Rendelési információk
A termékek kizárólag online rendelhetőek meg.
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
A megrendelés akkor lép életbe, ha az online megrendelést e-mail-ben visszaigazoljuk. Ezzel egyidejűleg a megrendelő és a forgalmazó között adásvételi szerződés jön létre. A vételár a termékek mellett feltüntetett fogyasztói ár. A rendelés végösszege tartalmazza a 27%-os általános forgalmi adót, valamint a szállítási költséget is. A feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők.
A kínálatunkban szereplő valamennyi termék A termékoldalakon található termékleírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A termék képei némileg eltérőek lehetnek a valóságtól, a terméklapban meghatározott, illetve a megrendelő által kiválasztott terméket és színt kapja a vásároló. A termékek melletti fényképek nem minden esetben utalnak az árban tartalmazott darabszámokra, a terméknevek lehetnek fantázia nevek. Reklamációval, garanciális hiba bejelentésével, elveszett küldemények keresésével kérjük lépjen kapcsolatba az oldal üzemeltetőjével.
Az árváltozás jogát fenntartjuk.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 15:00 óráig történik. A megjelölt időpont után is van lehetőség a megrendelés leadására, de annak feldolgozására csak az azt követő munkanapon kerül sor. Ez a személyes átvételt nem érinti. Amennyiben a személyes átvétel a kiválasztott mód, akkor munkanapokon 10 és 18 óra között már a megrendelés napján átvehető a megrendelt áru, de a visszaigazoló e-mailt érdemes megvárni.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen visszaigazolja rendelését. Legkésőbb 2 munkanapon belül (de jellemzően 24 órán belül) postára adjuk a termékeket futárszolgálattal. Előre utalásos fizetés esetén a megrendelés feldolgozása a banki átutalás számlánkon történő jóváírását követően kezdődik meg.
Előre utalás esetén, amennyiben a banki átutalás a megrendelést követő harmadik munkanap déli 12 óráig nem érkezik meg bankszámlánkra, úgy a megrendelt termékeket nem áll módunkban tovább fenntartani és a megrendelés érvénytelenítésre kerül.
Cégünk nem tudja a címzés helyességét ellenőrizni, a pontatlan vagy helytelen címzésért felelősséget nem tudunk vállalni.
A rendelés menete
Termékek elhelyezése a kosárban:
A termék nevére vagy a képre kattintva annak részletes leírása jelenik meg. Itt van lehetőség a kívánt terméket a kosárba helyezni (a kosárból a rendelés elküldéséig bármikor kivehet, illetve oda más terméket betehet). A termék megvásárlása a terméklistában vagy a terméklapon lehetséges. Ha a kiválasztott termékből egynél többre van szüksége, úgy a mennyiséget állítsa be a kívánt értékre. A mennyiségek utólag módosíthatóak a "Kosár" címszóra kattintva. A "Kosárba helyezés" gombra rákattintva az adott termék belekerül a kosárba, és megjelenik a kosarának tartalma a bal oldali menüben. A kosár tartalma megmarad az oldal elhagyása után is. A vásárlást a "Megrendelés" gombra való kattintással fejezheti be, amikortól a kosár tartalma már csak visszalépéssel változtatható.
Belépés, adatok megadása:
A megrendeléshez regisztráció nem szükséges, de ha regisztrál, akkor a későbbi vásárlások alkalmával adatait nem kell újra megadnia és hűségpontokat gyűjthet.
A megrendeléshez az alábbi adatok magadására van szükség: számlázási adatok, szállítási adatok, szállítási mód, fizetési mód.
Kérjük, hogy ezeket az adatokat pontosan adja meg, hogy a csomagot megfelelően kézbesíthessük.
A megerősítés oldalon kérjük, ellenőrizze le minden adat helyességét, majd adja le rendelését (regisztrált ügyfeleinknél az utolsó rendeléskor tett beállítások megőrződnek, melyek módositására itt van mód). A rendelési adatok megerősítését követően a képernyőn megjelenik a rendelés végleges ellenértéke, mely két részből tevődik össze: a rendelt áruk ellenértéke és a szállítási költség.
Ha megrendelését elküldte, hamarosan kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, ami tartalmazza a rendelésének részleteit és igazolja, hogy megrendelése megérkezett hozzánk. Amennyiben ezt az e-mailt néhány órán belül sem kapja meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, a rendelési száma megadásával, hogy egyeztetni tudjunk a további teendőkről.
Átmeneti készlethiány előfordulhat, ha valamelyik termék esetleg nincs raktáron, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot!
A megrendelésről a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számla kerül kiállításra, mely a megrendeléskor megadott e-mail címre kerül elküldésre. A Vásárló jelen általános szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Nasrullah Kft. elektronikus számlát állítson ki számára. A dokumentum elfogadása, a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §-ban foglaltaknak megfelelően elektronikus számlabefogadó beleegyezésnek minősül.
Szállítási módok és díjaik
GLS futárszolgálattal értékbiztosítással, díja: 1350 Ft . Előreutalás vagy online bankkártyás fizetés szükséges.
GLS futárszolgálattal utánvétel, díja: 1750 Ft. A futárnak fizet a megrendelő kézbesítéskor.
Átvétel GLS Csomagponton:
A GLS Csomagpont előnye, hogy Önnek nem szükséges otthon várnia a futárt, SMS értesítést kap, amint átvehető a csomag és az Önnek szimpatikus időpontban, nyitvatartási időben befárad a kiválasztott GLS Csomagpontba. Némely csomagponton lehetőség van bankkártyával fizetni, ez a kiválasztásnál látható, ill. a rendelést visszaigazoló e-mailünkből is kiderül. A csomagpontok listája itt is megtalálható.
• 250 város+ Budapest, összesen 620 csomagponttal
• A GLS a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut és SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.
• Amennyiben 5 munkanapon belül nem jelentkezik az átvételre, úgy a csomagot a GLS visszaszállítja a feladónak.
GLS Csomagpontra történő rendelés esetén a díjak:
- előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 1150 Ft
- utánvéttel 1550 Ft.
20 ezer Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes, kivéve GLS csomagpontra történő rendelés esetén.
Személyes átvétel, díjtalan. A webáruházban leadott megrendelés személyes átvételéhez válassza ezt az opciót. Munkanapokon 10 és 18.00 óra között megtalál minket a Budapest, 1119. Tétényi út 63. (első emelet, Retro Étterem mellett) címen.
Csomag átvétele
A rendelt árut minden esetben eredeti, bontatlan csomagolásban szállítjuk. A magyar nyelvű használati útmutatót a termék adatlapján töltheti le/tekintheti meg. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor vizsgálja meg, és a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. A megrendelésszámot a gyorsabb ügyintézés érdekében mindenképp tüntesse fel!
Levélpostai küldemény esetén előre utalással, vagy postai utánvétel esetén a csomag átvételekor, készpénzben fizethet.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Teljesítve státusz
Amikor a csomagot átadjuk a GLS-nek teljesítettre állítjuk a státuszt és erről e-mailt küldünk. Ez azt jelenti, hogy részünkről teljesítve a megrendelés, a kiszállításról/GLS pontra érkezésről a GLS küld SMS-t.
Hűségpontok
Webáruházunkban minden regisztrált vásárló hűségpontokat kap vásárlásai után, mely pontok egy későbbi megrendelésnél beválthatóak.
- 1 gyűjtött pont 1 Ft-ot ér.
- A gyűjtött pontok kerekítve vannak, tehát nincs például fél pont.
- A szállítási díjak után nem jár pont.
- A szállítási díjhoz nem használható fel gyűjtött pont.
- A gyűjtött pontok kuponként használhatóak fel, így egyszerre más kuponnal nem kombinálható a pontok levásárlása.
- A vásárló az adott termék után járó hűségpontot a termék adatlapon tekintheti meg.
- A korábbi vásárlások után járó hűségpontokat a bejelentkezést követően tudja felhasználni a kosár oldalon a vásárló.
- A vásárláskor felhasználni kívánt pontok számát a vásárló szabadon megadhatja (nem kötelező az összes pontot felhasználnia).
- A rendelkezésre álló hűségpontokról a vásárló a belépést követően a bejelentkezés doboz Hűségprogram menüpontjában tájékozódhat.
Elállási jog
A 45/2014 Korm. rendeletben foglaltak szerint:
A vásárló az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, ha interneten vásárolt. A vételár visszafizetését csak a használatba nem vett, hiánytalanul, sérülésmentesen visszaküldött termék esetén tudjuk teljesíteni, csakis banki átutalással az áru megérkezése és megvizsgálásától számított 30 napon belül.
Ez esetben a visszaküldött termékekhez kérjük, mellékeljen bankszámlaszámot és nevet.
A szállítás költségeiről a vásárló gondoskodik.
Amennyiben elállna a vásárlástól, ennek jelzését elérhetőségeink bármelyikén megteheti, ám a gyors ügyintézés érdekében kérjük, hogy e-maiben, a rendelési szám megadásával vegye fel velünk a kapcsolatot.
Jótállás, garancia
Az Xtar töltőkre 1 év garanciát vállalunk, kivéve a VP4 Plus Dragont, melyre 2 év jótállás vonatkozik.
A visszaküldés költségeit a vásárló viseli és ezt minden esetben postai úton teheti meg, a küldemény esetleges elvesztése vagy keveredése a feladó felelőssége.
Nem garanciális okok:
- A termék bárminemű hibás működtetése.
- A termék szétszedése, leesése, más töltővel való töltése, nem hozzávaló patron használata.
- Kapcsolós akkumulátoroknál a kapcsoló beszakadására nincs garancia, erősebb nyomásra ez megtörténhet. A garancia semmilyen mechanikus eredetű sérülésekre nem vonatkozik.
- A fent leírt garancia csak az adott termékre vonatkozik, nem terjed ki a termék által okozott más, további tárgyakra.
- Az akkumulátorok élettartalma 300 töltés ciklus és már az első ciklustól gyengül a kapacitása, tehát nem minősül hibának, ha kismértékben gyengül vagy 300 töltés után nem működik.
A garancia és jótállás általános szabályai:
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
151/2003 (IX. 22.) Kormányrendelet
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Elromlott készülékét a Nasrullah Kft. 1119, Budapest, Vahot u. 6. címre küldje/hozza be, a hibajelenségről rövid leírást mellékelni szíveskedjen.
Kapcsolat
E-mailben a vape42.hukukacgmail.com címen, telefonon munkanapokon 10 és 16 óra között a 06 30 6636399 számon léphet velünk kapcsolatba.